System zgłoszeń dla wsparcia PTTK znajduje się pod adresem:


https://pomoc.janus-it.pl

W ramach wsparcia można zgłaszać problemy w kilku kategoriach:


  • PTTK - Help Desk w sprawie subdomen, serwera i stron www (tutaj zgłaszamy wszystkie problemy związane z działaniem serwera ze stronami internetowymi, zakładanie domen, certyfikatami, przenoszeniem stron www, dostępem do subdomen
  • PTTK - dodawanie, edycja, problemy z pocztą (tutaj zgłaszamy wszystkie problemy związane z działaniem poczty, resetem haseł do kont pocztowych, zakładaniem nowych kont pocztowych, informacjami o kontach pocztowych
  • PTTK - Komisje ZG PTTK - zgłoszenia spraw różnych związanych z działalnością Komisji, Rad i Zespołów przy ZG PTTK
  • PTTK - strona www.pttk.pl - ogłoszenia / edycja / modernizacja
  • PTTK - zamówienia tonerów - zgłoszenia przyjmowane są tylko dla siedziby ZG PTTK w Warszawie
  • PTTK - sprawy inne - sprzęt, oprogramowanie - zgłoszenia przyjmowane są tylko dla siedziby ZG PTTK w Warszawie


*) Aby założyć zgłoszenie należy najpierw zarejestrować się w systemie zgłoszeń.


W przypadku braku kategorii odpowiadającej problemom zgłaszającego proszę o kontakt mailowy na adres: help.desk@pttk.pl

lub telefonicznie: +48 604 411 466


Licznik: dziś: 378 ; od 22 stycznia: 113011

© copyright 2024 PTTK Zarząd Główny

Jerzy Kapłon

  • Zarządu Głównego PTTK we współdziałaniu z innymi członkami ZG PTTK,
  • reprezentowanie ZG PTTK w kontaktach z Główną Komisją Rewizyjną PTTK i Głównym Sądem Koleżeńskim PTTK, 
  • współdziałanie z Komisją Działalności Podwodnej ZG PTTK,
  • członek Zespołu ds. wspierania działalności oddziałów i spraw członkowskich.


+ 48 609 609 609

Skip to content