W ramach wsparcia można zgłaszać problemy w kilku kategoriach:
- PTTK - Help Desk w sprawie subdomen, serwera i stron www (tutaj zgłaszamy wszystkie problemy związane z działaniem serwera ze stronami internetowymi, zakładanie domen, certyfikatami, przenoszeniem stron www, dostępem do subdomen
- PTTK - dodawanie, edycja, problemy z pocztą (tutaj zgłaszamy wszystkie problemy związane z działaniem poczty, resetem haseł do kont pocztowych, zakładaniem nowych kont pocztowych, informacjami o kontach pocztowych
- PTTK - Komisje ZG PTTK - zgłoszenia spraw różnych związanych z działalnością Komisji, Rad i Zespołów przy ZG PTTK
- PTTK - strona www.pttk.pl - ogłoszenia / edycja / modernizacja
- PTTK - zamówienia tonerów - zgłoszenia przyjmowane są tylko dla siedziby ZG PTTK w Warszawie
- PTTK - sprawy inne - sprzęt, oprogramowanie - zgłoszenia przyjmowane są tylko dla siedziby ZG PTTK w Warszawie
*) Aby założyć zgłoszenie należy najpierw zarejestrować się w systemie zgłoszeń.
W przypadku braku kategorii odpowiadającej problemom zgłaszającego proszę o kontakt mailowy na adres: help.desk@pttk.pl
lub telefonicznie: +48 604 411 466